Sunday, June 27, 2010

PRODUK NATASYA

Set 2in 1 Natasya Herba



RM39.90

Set 4in 1 Natasya Herba



RM103.00


Set Natasya Gold



RM238.00


Toner GoldNOT090801499K



Toner boleh membantu menghilangkan bintik hitam selain menyegar dan menghaluskan kulit wajah, selain dirumus untuk mengecilkan pori dan mendinginkan kulit wajah. Fungsi toner adalah untuk membersihkan kulit wajah dan ianya dapat meresap jauh ke dalam epidermis kulit, mengecilkan pori-pori kulit dan menambahkan kelembutan kulit wajah.Cara penggunaan:
Selepas membersih muka dengan Sabun Kolagen, semburkan Toner keseluruhan kulit muka dan ratakan dengan jari.Isi kandungan:
R.O Water, Propylene Glycol, Algae Extract(Seaweed), Cucumber (Cucumis sativus) Extract, Aloe (Aloe Barbadensis)Extract, Perfume, PEG-8 Stearate, Phenoxyethanol, Polysorbate-20, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Ethylparaben, Methylsilanol Mannuronate.
RM 39.9


Krim Pelindung UV SPF 25NOT090801510K



Krim Pelindung UV SPF 25 bertindak mencerahkan kulit malah pada masa yang sama mengurangi masalah jeragat dan pori-pori. Rumusan teknologi terkini membolehkan kulit wajah cerah dengan memantulkan cahaya daripada cela kulit yang terbina daripada garis halus dan kedutan sambil mengurangi kesan merah yang berpunca daripada kulit sensitif.Cara penggunaan:
Sapukan Krim pelindung UV SPF 25 secara rata pada keseluruhan kulit mukadengan urutan secara membulat.Isi kandungan:
R.O Water, Glycerine, Vitamin E (Tocopherol Acetate), Jojoba Oil (Buxus Chinensis), Aprikot Kernel Oil, Cinnamon (Cinnamomum Cassia), Ascorbic Acid, Polydextrose, Acrylate Copolymer, Benzophenone 4.
RM 39.00


Toner



Satu lagi produk yang dapat memenuhi impian anda untuk memiliki kulit wajah bersih, segar dan sihat. Toner ini bukan sahaja bertindak membersihkan malah dapat mengembalikan kulit wajah yang kusam dan lesu selain mengecilkan pori-pori kulit. Untuk mengekalkan kelembapan kulit wajah, pastikan anda menyapunya setiap hari. Kelembapan kulit akan lebih seimbang. Sesuai untuk semua jenis kulit.Cara penggunaan:
Selepas membersih muka dengan Sabun Herba, semburkan toner keseluruhan kulit muka, tepuk dan ratakan dengan jari.Isi kandungan:
R.O Water, Propylene Glycol, PEG-8, Aloe (Aloe Barbadensis) Extract, Cucumber Extract, Perfume, Algae (Seaweed Extract), Phenoxyethanol, Methylsilanol Manuronate, Polysorbate-20, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben,Butylparaben, Isobutylparaben.
RM 18.90


Krim Pelindung NOT090801513K



Mengurangkan tanda kedutan pada bahagian mata, memberi perlindungan daripada sinar UVA/UVB, menghalang tanda-tanda penuaan sambil menjadikan kulit lebih anjal. Penggunaan berterusan bukan sahaja dapat menjaga malah ianya dapat merawat kulit anda agar kekal berseri sepanjang hari.Cara penggunaan:
Sapukan Krim Pelindung SPF 30 secara rata pada keseluruhan kulit selepas penggunaan Toner dan Krim Pelembap.Isi kandungan:
R.O Water, Aloe (Aloe Barbadensis) Extract, Calendula (Calendula Officinalis) Extract, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Gingko Biloba Extract, Vitamin E (Tocopherol Acetate), Green Tea (Camellia Oleifera) Extract, Aprikot Kernel Oil, Sodium Acrylates, Phenoxyethanol, Melanin Proteolytic Enzyme.
RM 69.90


Sabun Herba (80g)NOT090801512K



Formulasi terkini berasaskan herba-herba semulajadi dan diperkaya dengan ekstrak kacang soya, aloe vera, dan Vitamin E dalam bentuk sabun berfungsi sebagai pembersih yang mampu menanggalkan kotoran dan sel-sel kulit mati,menanggalkan minyak berlebihan, mengawal keseimbangan lembapan semulajadi dan mencerahkan kulit selain daripada menhilangkan jerawat. Sesuai untuk semua jenis kulit bagi lelaki dan perempuan.Cara penggunaan:
Cuci muka dengan sabun herba, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik, gunakan 2-3 kali sehari.Isi kandungan:
Soap Noodles, R.O Water, Orange Color, Cucumber Extract (Cucumis Sativus), Soyabean Extract, (Glycine Soja), Olive Oil (Olea Europaea), Palm Kernel Oil, Jojoba Oil (Simmondsia Chinensis), Vitamin E (Tocopherol
RM 12.00

Krim Pelembap NOT090801503K



Amalkan penggunaan Krim Pelembap Natasya kerana ianya memberikan kesan kulit lembut bak baldu, menelap dengan cepat ke dalam kulit. Bukan saja bagus untuk hidratkan kulit, ia juga bagus sekali menganjalkan kulit yang mulai kendur. Selain itu, ia menghalang sinaran UV menembusi lapisan kulit dan bertindak melambatkan proses penuaan.Cara penggunaan:
Sapu Krim Pelembap pada keseluruhan wajah dengan urutan secara membulat selepas mengguna Toner.Isi kandungan:
R.O water, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Cucumber (Cucumis Sativus) Extract, Aloe (Aloe Barbadensis) Extract, Royal Jelly, Tocopheryl (Vitamin E) Linoleate, Silanediol Salicylate, Methylsilanol Mannuronate.
RM 59.90

Krim Malam Natasya Gold



RM59.90

KRIM ABANG SAYANG
MAL 06070849K


Krim Abang Sayang diformulasi daripada ekstrak manjakani, kacip fatimah dan daun sireh dengan menggunakan Teknologi Nano. Penggunaan krim ini mampu memberi dan meningkatkan kepuasan hubungan suami-isteri selain daripada mencegah kekeringan yang memeritkan bahagian vagina
Bahan/Ingredients (Krim Abang Sayang)
Aloe Barbadensis Leaf Extract, Cyanocoalamin, Emulsifying Wax NF, Frangrance, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Manjakani (Quercus Infectoria), Menthol Crystal, Piper Bettle Extract, Triclosan, Water (Aqua).

Harga: RM 35.90


Krim Malam Natasya Herba



RM29.90

Gamat Plus

Gamat Plus merupakan formulasi estrak herba khas yang selamat untuk rawatan penyakit kencing manis secara semulajadi, bagi meningkatkan metabolisme glukosa dan memperbaiki kebolehan penyembuhan luka-luka. Ia tidak mengandungi sebatian bersifat kimia atau bahan tambahan tiruan dan tidak sama seperti ubat lain. Ia tidak memerlukan preskripsi dan tidak mempunyai kesan sampingan negatif.

Faedah Utama:
1. Menyelaras paras gula dalam darah
2. Meningkatkan fungsi pankreas dan melindungi daripada radikal bebas
3. Menurunkan berat badan
4. Mengurangkan gula dalam air kencing dan darah
5. Menjana semula sel-sel beta
6. Memperbaiki hubungan suami-isteri .Cara penggunaan:
Goncang sebelum minum. Ambil 1 cup iaitu 12.5ml sebelum sarapan pagi setiap hari.Isi kandungan:
Natural Prune Juice Concentrate, Gamat (Stichopus Variegatus), Bitter Melon (Momordica Charantia), Moringa Oleifera, Gymnema Sylvestre, Biotin, Fenugreek (Trigonella foenum Graecum
RM 69.00


Pro Fitt

Pro Fitt adalah satu produk mengekalkan berat badan pada tahap ideal serta mengelakkan pengumpulan lemak berlebihan. Pro Fitt membolehkan anda mencapai bentuk badan yang seimbang dan penuh bertenaga. Pro Fitt mengandungi biji anggur dan protein soya yang diperlukan untuk kesihatan yang perlu diserap dari makanan dalam keseimbangan yang betul untuk kegunaan tubuh badan dan kecantikan kulit. Pro Fitt dapat membantu mencegah daripada penyakit kanser payudara dan prostat disamping mencantikkan bentuk payudara. Pro Fitt sesuai diambil selepas bersalin bagi menambahkan tenaga dan nutrisi yang hilang ketika proses bersalin.Cara penggunaan:
Campurkan satu paket Pro Fitt dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum seelok-eloknya setiap pagi sebagai sarapan pagi.Isi kandungan:
Isolated Soy Protein, Fructose, Oat Bran, Pectin, Strawberry Powder, Malt Extract Cereal, Coarce Rice, SkimMilk Powder, Grape Seed, Red Bean Powder, Red Lentils, Soy Lecithin, Carrot Powder, Soy Fibre and Hawthorn Berry.Cara Pembayaran Nama Penuh: No. Kad Pengenalan: - - Maklumat untuk dihubungi: Alamat Penerima: Jumlah tempahan: *Sila pastikan segala butir adalah lengkap dan betul sebelum menghantar tempahan.
RM 75.90


SET HYGIENE WANITA (2 DALAM 1)
MAL06090362K (Pembersih Hygiene Wanita) MAL 06070849K(Krim Abang Sayang)



Mengandungi Pembersih Hygiene Wanita dan Krim Abang Sayang.

Pembersih Hygiene Wanita dirumus khas dengan ekstrak manjakani, kacip fatimah dan daun sireh dengan menggunakan Teknologi Nano. Ia adalah cucian yang mampu membersih, merawat, memelihara dan menyegarkan vagina agar kekal selesa sepanjang masa. Selain daripada mempunyai agen perapat ianya juga mampu membantu merawat keputihan, kegatalan dan bau yang kurang menyenangkan. Tidak digalakkan kepada wanita mengandung.

Krim Abang Sayang diformulasi daripada ekstrak manjakani, kacip fatimah dan daun sireh dengan menggunakan Teknologi Nano. Penggunaan krim ini mampu memberi dan meningkatkan kepuasan hubungan suami-isteri selain daripada mencegah kekeringan yang memeritkan bahagian vagina.

Bahan/Ingredients (Pembersih Hygiene Wanita)
Quercus Infectoria (Manjakani), Aloe Barbadensis Leaf Extract, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Lubisia Pumila(Kacip Fatimah), Vitamin B12, Triclosan, Stearic Acid, Fragrance, Menthol Crystal , Emulsifying Wax NF , Water

Bahan/Ingredients (Krim Abang Sayang)
Aloe Barbadensis Leaf Extract, Cyanocoalamin, Emulsifying Wax NF, Frangrance, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Manjakani (Quercus Infectoria), Menthol Crystal, Piper Bettle Extract, Triclosan, Water (Aqua).


Pantyliner Herba Xtra Care

Keputihan pada bahagian sulit memang perkara biasa bagi wanita. Namun, setelah terkena peluh atau air kencing ataupun apabila lelehannya berlebihan, ia boleh menjadi perkara yang tidak menyenangkan. Xtra Care mempunyai 12 jenis herba semulajadi yang terkenal dengan ciri-ciri mengawal kuman dan bau sepanjang hari, anti bakteria, mudah meresap dan memberi kesegaran sepanjang hari.Cara penggunaan:
Digunakan selepas mandi. Untuk mendapatkan kesan terbaik, seeloknya ditukar 4 jam sekali.Isi kandungan:
Common Cnidium Fruit/Fructus Cnidii, Lightyellow Sophora Root/Radix Sophorse Flavescentis, Chinese Angelica Root/Radix Angelicae Sinensis, Borax, Peppermint/Herba Menthae, Borneol/Broneolum Syntheticum, Dahurian Angelica Root/Radix Angelicae Dahuricae.
RM 11.00

Pro Diet

Ramai orang mengalami keadaan berat yo-yo, dimana berat badan mereka akan naik selepas berhenti menjalani program pelangsingan. Hal ini disebabkan toksin yang kebanyakan larut lemak masih belum disingkirkan.Toksin yang larut lemak, jika tidak disingkirkan akan kekal tersimpan di dalam tisu lemak. Namun dengan Pro Diet (program diet), bukan sahaja dapat mengatasi masalah berat yo-yo, malahan dapat menurunkan berat badan secara sihat dalam masa yang singkat tanpa perlu menyekat selera makan. Kombinasi esktrak buah-buahan, sayuran dan bijirin dengan menggunakan teknologi tinggi dapat melangsing dan membentuk tubuh badan yang diidamkan. Malah tidak menyebabkan cirit-birit. Diperakui selamat dan halal. Sesuai diambil oleh lelaki dan perempuan.

Perhatian:
Ibu yang mengandung dan menyusu perlu mendapatkan nasihat profesional sebelum mencuba Pro Diet. Cara penggunaan:
Pro Diet (Siang)
Campurkan satu paket Pro Diet (siang) dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum selepas sarapan pagi.

Pro Diet (Malam)
Campurkan satu paket Pro Diet (malam) dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum sebelum makan malam. Isi kandungan:
Pro Diet Siang
Whey Protein Concentrate, Lecithin, Glucose, Inulin, Beta-glucan, Honey Melon Powder, Pectin, Blue-Green Algae (AFA), Apple Powder, Lettuce Powder, Celery Powder, White Kidney Bean Extract, Chito-Oligo Sacharide, Garcinia Cambogia.

Pro Diet Malam
Sugar Beet Fibre, Inulin, Soy Fibre, Fructose, Lotus Leaf Powder, Tomato Powder, Mixed Fruit Powder, Aloe Vera, Hawthorn Powder, Red Yeast Rice, Asiatic Plaintain(Psyllium). RM 79.90

PEMBERSIH HYGIENE WANITA
MAL06090362K





Pembersih Hygiene Wanita dirumus khas dengan ekstrak manjakani, kacip fatimah dan daun sireh dengan menggunakan Teknologi Nano. Ia adalah cucian yang mampu membersih, merawat, memelihara dan menyegarkan vagina agar kekal selesa sepanjang masa. Selain daripada mempunyai agen perapat ianya juga mampu membantu merawat keputihan, kegatalan dan bau yang kurang menyenangkan. Tidak digalakkan kepada wanita mengandung.

Bahan/Ingredients:
Quercus Infectoria (Manjakani), Aloe Barbadensis Leaf Extract, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Lubisia Pumila(Kacip Fatimah), Vitamin B12, Triclosan, Stearic Acid, Fragrance, Menthol Crystal , Emulsifying Wax NF , Water

Harga: RM 15.90