Wednesday, June 23, 2010

PRODUK DCL

RED GUARA CAFE
.2) KANDUNGAN BAHAN UTAMA TERDAPAT DALAM GUARANA
(1.2.1) Nilai Perubatan
Guaranina, Hipoxantina, Proantocyonidina, Asid Salisilik, Tannin, Teobronina, Teofilina dan Xantina.

(1.2.2) Nilai pemakanan
Asid amino: Leusina, Lisina, Tirosina, Metaionina, Triptofana, Valina, Sistina, Alanina, Asid Glutamik,Isoleusina, Arginina dan Glisina. Mineral (Galian) : Kalium,Fosfors, Kalsium, Zat Besi dan Zink. Adenina, Guanina, Kolin

Nota:
Red Guara Cafe adalah produk di bawah Bahagian Kawalan Mutu Makanan. Kategori makanan dan minuman tidak perlu mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan bahkan bukan di bawah kawalan Kementerian Kesihatan.



RM22.00



Be~One Multi Gel
( De Classic Manufacturing (M) Sdn. Bhd. )

harga SeUnit (piece): RM44.50



Adunan semulajadi 100% tanpa kesan sampingan menghapuskan LEMAK & SELULIT secara semulajadi. Di antara faedah be~One multi gel adalah :

Membantu memecah lemak (perampingan).
Membantu menghilangkan selulit.
Membantu memulihkan sengal-sengal badan dan sakit sendi.
Membantu melegakan sakit gigi dan sengatan bisa.
Membantu mengatasi masalah sakit kepala dan migrain.
Membantu melegakan sakit perut dan senggugut
Membantu memanaskan badan
Membantu mengatasi masalah melecur
Baik untuk tujuan mengurut



BIDADARI 375ml

Bidadari adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Kurma, Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah dan lain-lain herba terpilih. Kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina rahim, mengetatkan faraj, meningkatkan sistem kemutan, meningkatkan seri wajah serta menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri.


harga SeUnit (botol): RM77.00


Amazing
Produk istimewa yang dikomposisikan dengan 9 ramuan semulajadi ; Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih yang diilhamkan daripada kitab-kitab perubatan tradisional mampu membina emunisasi tubuh dan membina kembali usus. Gabungan herba-herba terpilih di dalamnya juga mampu membantu masalah gastrik, luka dalam perut dan pembedahan, kelesuan, batu karang dan lain-lain.

Code: FB-004
RM45.00